Powered By Blogger

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Μια πρώτη,τυπική επικοινωνία-ενημέρωση για το project αυτό.

Πολλές καλημέρες,κόσμε!!!Επιτέλους,άρχισα να θέτω σε εφαρμογή όλα όσα σκεφτόμουν εδώ και καιρό...και θεώρησα πως για αρχή θα πρέπει να ενημερώσω όποιον τύχει να ενδιαφερθεί για όλο αυτό εδώ,ότι οι αναρτήσεις μου θα γίνονται όσο πιο συχνά γίνεται,ανάλογα με τις έρευνες,τα άρθρα,τα νέα που θα ανακαλύπτω στο διαδίκτυο ή και σε άλλες πηγές,τις εμπειρίες που θα έχω,τα γεγονότα που θα συμβαίνουν στη ζωή μου...Σε αυτό το blog δε θα εκφράζεται μονάχα η άποψή μου και οι ιδέες μου,αλλά θα παρουσιάζεται και ό,τι νεότερο υπάρχει στο χώρο για εμάς,εσάς,αυτούς...Σχεδίασα και ξεκίνησα όλο αυτό,δίχως δεύτερη σκέψη,επιθυμώντας να εκφράσω όσα σκέφτομαι και νιώθω...ελπίζοντας να μου βγει και σε καλό...Θα φανεί βέβαια!
Σας εγκαταλείπω για την ώρα με αυτό το μηνυματάκι και μην ξεχνάτε...Smile & be proud!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου