Powered By Blogger

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Αχ Ελλαδάρα μου!Δημοκρατική κι αντιφασιστική όπως πάντα!

   Έτος;1967 νομίζω!Λάθος λάθος!Με συγχωρείτε!2012 εννοούσα!Εδώ που φθάσαμε το ξεχνάω συνέχεια..Κατάντια! Έχουμε περάσει εμπόδια κι εμπόδια,αλλά στην πνευματική νέκρα που οδηγούμαστε,ένας "Θεός" ξέρει τι θα συμβεί.
   Τις τελευταίες μέρες συμβαίνουν πράγματα και θαύματα στην πρωτεύουσα!Πραγματικά λυπάμαι που δε βρίσκομαι στην Αθήνα για να βιώσω πιο άμεσα ένα κομμάτι τους,ένα μικρό κομματάκι του "εμφυλίου".
   Αρχικά,βλέπουμε να εμποδίζεται για 2η φορά η πρεμιέρα μιας αμφιλεγόμενης,όπως λέγεται,παράστασης στο Χυτήριο,της Corpus Christi.Από πότε η τέχνη εμποδίζεται;Από πότε μπορεί να κριθεί και να απαγορευτεί με τέτοιο βάναυσο τρόπο ένα έργο τέχνης,μια παράσταση;Ελεύθερη έκφραση;Ανύπαρκτη!Ο λόγος εμποδίζεται και η τέχνη κατακρεουργείται!Με ποιο δικαίωμα;
   Το δικαίωμά σου να είσαι <<Ελληνάρας>> και Χριστιανός Ορθόδοξος δε δολοφονεί το δικό μου δικαίωμα να είμαι ελεύθερος,να παρακολουθώ όποια παράσταση επιθυμώ,να ακούω όποια μουσική γουστάρω,να συναναστρέφομαι με άσπρους,μαύρους,κίτρινους και μωβ,να είμαι gay,να είμαι άθεος,αγνωστικιστής,βουδιστής ή μουσουλμάνος,να είμαι εγώ ο ίδιος Έλληνας και Χριστιανός ή Έλληνας και μουσουλμάνος κτλ κτλ,αλλά να είμαι μαύρος,όπως ίσως θα έλεγες κι εσύ,επειδή ξέρεις,κάποτε ο Έλληνας πατέρας μου αγάπησε την Αφρικανή μητέρα μου.Αγάπη,ξέρεις!!Λέξη μικρή μα τεράστια ποιοτικά,αν έχεις ακουστά...!
   Απ'τη στιγμή που εσύ πιστεύεις κάτι,άσε κι εμένα να πιστεύω αυτό που εγώ θέλω.Δεν επιτρέπεται να βρίζουν το Μωάμεθ και να λέτε: <<Καλά κάνουν>>,ενώ όταν βρίζουν το Χριστό να γίνεται χαμός!Στο κάτω κάτω, φίλε Χρυσαυγίτη,φίλε παππά,φιλενάδα θρήσκα Χ.Ο. ο Χριστούλης είχε πει ο αναμάρτητος να ρίξει πρώτος το λίθο!Για να σας δω λοιπόν!Εσείς,μικρά αθώα ανυπεράσπιστα πλασματάκια,κατηγορείτε εμάς τους διαφορετικούς,κάνετε ό,τι μπορείτε για να μας "εξαφανίσετε" και μου το παίζετε καλοί Χριστιανοί!;Aγαπάτε τον πλησίον,διδαχθήκαμε όλοι!Τι τηρείτε εσείς όμως;Αφαιρείτε το δικαίωμά μας να είμαστε διαφορετικοί!Τι σας πειράζει που αναπνέουμε τον ίδιο αέρα μ'εσάς;Δεν κολλάτε κάτι,μην αγχώνεστε!Εμείς,οι τάχα μου άρρωστοι,πάιρνουμε αντιβίωση!Ξέρετε πώς λέγεται;Α.Ε.Α.Ε!Ανθρωπιά,ευτυχία,αγάπη,ελευθερία!Αν εσείς νομίζετε ότι είστε ελεύθεροι 1 φορά,τότε εμείς είμαστε 100,γιατί τα πάθη που τρώνε τη δική σας ψυχή,ελευθερώνουν τη δική μας!Δεν είμαστε ζώα,ούτε απολίτιστοι,ούτε εγκληματίες επειδή δεν πράττουμε όπως εσείς!
   Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι εν έτει 2012 ορισμένοι έχουν το δικαίωμα και τους επιτρέπεται να βιάζουν την Τέχνη!Είναι εξοργιστικό!Η τέχνη δε δέχεται περιορισμούς,δε δέχεται νουθεσίες..Είναι ζωντανός οργανισμός που χάρη στη θέληση όλων μας μεγαλώνει όλο και πιο πολύ,όλο και πιο ποιοτικά και ολοκληρωμένα.Η συμβολή μας μετρά!
 
   Αν συνεχίσουμε τώρα και αφήσουμε,για λίγο ή για πολύ(θα φανεί),το θέμα τέχνη πίσω μας και δούμε τι άλλο συνέβη αυτές τις μέρες θα καταλήξουμε σε ένα συμβάν,το οποίο εγώ μόλις σήμερα έμαθα.Ορισμένοι παλήκαροι,άντρες βαρβάτοι,λέμε,χτύπησαν άσχημα ένα νέο παληκάρι,Ελληνο-αιγύπτιο,το οποίο κινδυνεύει με τύφλωση του αριστερού του ματιού.Δέχθηκε επίθεση την Παρασκευή στην πλατεία Αττικής,κανένας δε μπόρεσε να τον βοηθήσει άμεσα τον άνθρωπο!Τον χτυπούσαν με αλυσίδες οι <<κύριοι>> κι είχαν μαζί τους σκυλιά,τα οποία προέτρεπαν να του επιτεθούν.Όταν ο άτυχος νέος τους έλεγε ότι κι αυτός Έλληνας είναι κανένας δεν τον πίστεψε,προφανέστατα εξαιτίας της σκουρόχρωμης επιδερμίδας του!Αυτό το παιδί πήγε σε ελληνικό σχολείο στο Κάιρο και τώρα σπουδάζει στην Ελλάδα πληροφορική.Δήλωσε πως κι άλλες φορές είχε έρθει αντιμέτωπος με το ρατσισμό κι ότι άμα φύγουν όλοι οι ξένοι θα αρχίσουν κι οι Έλληνες να φοβούνται για τη ζωή τους!Σοφή κουβέντα η παραπάνω,θα προσθέσω εγώ...
   Είναι φανερό πως ο Έλληνας πλέον κρίνεται και απ'τη θρησκεία του και απ'το χρώμα του.Θα έπρεπε να ντρέπονται αυτοί οι γνωστοί άγνωστοι για τον εαυτό τους.Παράσιτα είναι,ένα κάτι με μπόλικα ψυχολογικά.Τι σου φταίει ο άνθρωπος;Πες μου!Σε κάτι τέτοιες -φασιστικές-ναζιστικές-όπως θες παρ΄το- κοινωνίες θεωρείται ότι για ν'ανέβει ένα μέλος πιο ψηλά και για να γίνει αρκετά καλό πρέπει να σκοτώσει τον ίδιο του τον πατέρα.Φαντάζεστε;Για οραματιστείτε ένα τέτοιο χάλι!
   Ορισμένοι,μάλλον,νομίζουν πως οι Έλληνες είναι η Άρια Φυλή,τι να πω...;Ας κουνήσουν δεξιά κι αριστερά το κεφαλάκι τους να δουν αν ακούγεται κανα γκλιν γκλιν..και μετά να πουν και σ'εμένα!Ας ξυπνήσουμε ομαδικώς λιγάκι και ας εμποδίσουμε ορισμένους να διαλύσουν όποιο ίχνος αξιοπρέπειας και διεθνιστικού πνεύματος απέμεινε στην ελληνική ψυχή πια!Είναι ντροπή για λογαριασμό της Ελλάδας και καλά να διαπράττονται εγκλήματα στην εποχή μας!!

J.B.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου