Powered By Blogger

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

...Γιατί εγώ ζω στον κόσμο...τον δικό σου!

    Έχεις αναλογιστεί ποτέ αγαπημένε "διαφορετικέ τύπε" πως ο κόσμος στον οποίο εγώ ζω,μεγαλώνω,αναπνέω,κάνω όνειρα,εμμέσως πλην σαφώς,είναι ο κόσμος που εσύ σχημάτισες για εμένα;
    Έχεις σκεφτεί ότι εγώ ίσως να θέλω να τον αλλάξω;...Να τον φέρω στα δικά μου μέτρα;Θα μου το επέτρεπες ποτέ όμως;Λίγο δύσκολο το κόβω,η αλήθεια είναι.
    Δε σκοπεύω να μπω στο δικό σου καλούπι,όπως κι εσύ δε γίνεσαι σαν εμένα...Επίτρεψέ μου,όμως,να είμαι ο εαυτός μου,να μην αναγκάζομαι να λογοδοτώ για τη ζωή μου,κάτι που δεν κάνεις κι εσύ.Δεν είμαι στο επίκεντρο,δεν είσαι στο επίκεντρο.Μαζί πορευόμαστε,μαζί αγωνιζόμαστε και σχεδιάζουμε το "μετά"...Ο καθένας με τον τρόπο του,αλλά,αν πιστέψεις πως η διαφορετικότητά μας μάς ενώνει,ίσως να σκεφτόσουν διαφορετικά!

Let me be "the real me"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου